Autodrezina AGV
Autodrezinos AGV Nr. 452 pavaros modernizavimas
Autodrezinos modernizacija skirta pratęsti mašinos eksploatavimo laiką, pritaikyti šiuolaikiniams ekologiniams normoms, padidinti darbingumą ir universalumą.
Modernizacija apimą hidrokinematinės pavaros pakeitimas hidrostatinės. Sankabų ir mechaninių reduktorių, hidraulinio transformatoriaus, kardaninių velenų likvidavimas. Greičio reguliavimo praplėtimas – tolygus reguliavimas nuo 0 iki maksimalaus greičio. Vidaus degimo variklio apsaugojimas nuo perkrovos.
Mašina tūri keturi važiavimo režimus:
- Automatinis važiavimas – ypatingas tuo, kad valdymo sistema automatiškai derina darbo parametrus prie esamų sąlygų. Važiavimo greitis priklauso nuo VDV variklio apsuku. Mašinistas nustato VDV variklio apsukas su svirtelių VDV apsukams valdyti. Šis režimas daugiausiai naudojamas važiavimui tarpstotyje su nedidelę apkrovą (leistiną mašinai). Automatinis važiavimas galima nauduoti ir manevriniams darbams atlikti bet valdymas turės ilgesnį reagavimo laiką.
- Manevrinis važiavimas – ypatingas tuo, kad valdymo kompiuteris nustato hidraulinį siurblį į maksimalaus našumo režimą. Tai leidžia gauti didele galią nuo mažų VDV apsukų. Važiavimo greitis priklauso nuo VDV variklio apsuku.
- Rankinis važiavimas – tai važiavimo režimas panašus į automatinį. Šis režimas leidžia dirbti didelės galios įrenginiams važiuojant su nedidelių greičių. Važiavimo greitis nepriklauso nuo VDV variklio apsuku. Važiavimo greitis nustatomas reguoliojant hidraulinio siurblio našumą, kuris reguliojamas pasukant rankinio valdymo potenciometrą.
- Rankinis manevrinis važiavimas – tai važiavimo režimas panašus į rankinį, tik valdymo kompiuteris nustato hidraulinį siurblį į maksimalaus našumo režimą. Šis režimas ypatingai tinka dirbti didelės galios įrenginiams važiuojant su nedidelių greičių. Važiavimo greitis nepriklauso nuo VDV variklio apsuku.
PAVAROS MAZGAS
Aširatis su reduktoriumi
Prie aširačio buvo pridėtas papildomas reduktorius perdavimo skaičiui padidinimui. Papildomas reduktorius komplektuojamas su hidrauliniu varikliu įjungimo sankaba. Sankaba yra pastoviai išjungta. Dėl to automotrisa yra apsaugota nuo nekontroliuojamo pajudėjimo (užvedant VDV). Avarijos atvėjų pastoviai išjungtą sankabą leidžia patraukti automotrisa bei transportuoti traukinio sąstate neatliekant jokių sudetingų darbų.
Papildomas reduktorius leidžia ir toliau atlikti ašinio reduktoriaus guolių reguliavimą.
HIDRAULINĖ SISTEMA
Hidrostatinės pavaros pagrindas yra hidralinė sistema, kuria galima padalinti į keturias mazgus:
- Važiavimo hidraulinė sistema
- Aušinimo hidraulinė sistema
- Kompresoriaus pavaros sistema
- Filtravimo sistema ir tepalo bakas
Hidraulinės sistemos talpa – apie 460 litrų.
SIURBLIŲ MAZGAS
Pagrindinis (važiavimo) hidraulinis siurblys randasi kabinoje žiemiau grindies lygio.
Filtravimas ir tepalo bakas
Hidraulinio skysčio bakas tai nauja konstrukcija pritaikyta, pagal charakteristikos ir matmenys. Viduje bakas padalintas į dvi dalys (tepalas turi galimybė pratekimo tarp dalių) – siurbimo skyrius ir nuleidimo skyrius.
Bakas turi du lygio rodiklius (langeliai). Vienas iš jų turi elektroninį daviklį, kuris duoda avarinį signalą į valdymo pultą.
Vidinių sienų kontroliavimui bakas turi didelius šoninius dangčius.
KOMPRESORIAUS MAZGAS
Kompresorius prieš modernizacija turėjo pavara iš hidrokinematinės pavaros per atskira mazgą. Šalinant hidrokinematinę pavarą buvo taip pat sumodernizuota kompresoriaus pavara.
ELEKTRINĖ SISTEMA
Elektrinė sistema atlieka valdymo bei kontroliavimo funkcija. Elektrinės sistemos centrinis mazgas yra Pagrindinė Dėžė. Prie jos prieina visi kiti valdymo bei kontrolės mazgai. Pagrindinės Dėžės viduje sumontuota automatinio valdymo plokštė.
Valdymo pultas
Valdymo pultas yra sumontuotas automotrisos valdymo pulte
Modernizuotos mašinos privalumai:
• Dviejų važiavimo greičio tarpų gavimas: lieto važiavimo (manevrinis važiavimas 0-30 km/h); greito važiavimo (iki 80 km/h);
• Lieto važiavimo tarpe yra galimybė tikslaus greičio reguliavimas;
• Bepakopinis važiavimo greičio reguliavimas pilname tarpe;
• Maksimalaus traukos jėgos gavimas manevrinio važiavimo tarpe;
• Nėra kardaninių velenų, greičių dėžės ir reverso dėžės;
• Nėra valdymo elementų kaip traukė, sija, pedalai itt.;
• Papildomų hidraulinių įrenginių montavimo galimybė.
Susisiekite su mumis jei turite papildomų klausimų
TEL. 8 5 267 05 65 El. paštas. info@tacentras.lt
facebook: UAB-Transporto-aptarnavimo-centras
Bendrais klausimaisTEL. +370 603 67 197
El. paštas. stanislav@tacentras.lt