Hoper dozotoriaus modernizavimas
VAGONO HOPER CNII–DVZ
IŠKROVIMO MECHANIZMO MODERNIZACIJA
Modernizacija skirta neištisinio (pertraukiamo) iškrovimo mechanizmo įrengimui hoperyje - dozatoriuje (dozuojamajame hoperyje), skirtam mechanizuotam kelio balasto medžiagų iškrovimui, jo dozavimui ir išlyginimui kelio vėžėje; taip pat balasto iškrovimo pertraukimui bet kuriuo metu, atliekant kelio rekonstrukciją, kapitalinį ir vidutinį remontą, vykdant kitus kelio darbus ir einamąją kelio priežiūrą.
Dozatoriaus pavaros mechanizmas užtikriną patikimą dozatoriaus fiksavimą transportinėje padėtyje, dozatoriaus nuleidimą į darbo padėtį iki nustatytos atžymos, atitinkančios faktinį dozatoriaus aukštį nuo bėgio galvutės paviršiaus.
Iškrovimo liukų pavaros mechanizmas užtikriną patikimą dangčių uždarymą, neleidžiantį išsipilti pervežamam kroviniui, ir pilną iškrovimo liuko angos atidarymą, iškraunant balastą. Mechanizmas turi fiksatorį, neleidžiantį savaime atsidaryti dangčiams, esant dozatoriui transportinėje padėtyje.
Hoperio - dozatoriaus darbinį oro vamzdynas komplektuotas maksimalaus slėgio vožtuvu Nr.ZMD, sureguliuotu oro slėgiui 0,6 MPa (6 kg/cm2).
Hoperio dozatoriaus mechanizmų valdymo papildomus pultus įrengti abiejose vagono pusėse. Valdymo pultai turi fiksatorius, neleidžiančius savaiminiam valdymo rankenų pasislinkimui pulte. Kiekvienas valdymo pultas turi pritvirtintas aiškinamąsias lenteles. Valdymo pultas įrengtas taip, kad dvejomis valdymo rankenomis būtų galima atidaryti vidinius liukų dangčius kiekviena atskirai. Išorinių liukų dangčiai taip pat atidaromi atskirai ir skirtingomis valdymo rankenomis.
Įrengiant hoperį - dozatorių, atliktas rėmo sustiprinimas.
PNEUMATINĖ SISTEMA
Modernizuoto hoperio dozatoriaus pneumatinė sistema skiriasi nuo paprasto hoperio dozatoriaus pneumatinės sistemos dviem papildomais darbiniais cilindrais ir dviem papildomais valdymo kranais. Kiekvieno bunkerio iškrovimo anga valdoma atskirai, todėl yra galimybė valdyti visų keturių dangčių atidarymą atskirai po vieną Be to dangčių ir bunkerių rekonstrukcija leidžia vykdyti trumpalaikį balasto išpylimą tam tikrose vietose.
Valdymo kranai sumontuoti abiejose vagono pusėse, todėl galima valdyti balasto išpylimą iš abiejų hoperinio vagono pusių.
Kontroliuojant dozatoriaus pakėlimą - reguliuojant balasto išpylimą iškraunant, iš abiejų valdymo pulto pusių yra stoporai - fiksatoriai su skale, kad būtų galima dirbant sureguliuoti dozatorių pagal aukštį.
HOPERINIO VAGONO CNII-DVZ TECHNINĖS CHARAKTERISTIKOS PO MODERNIZACIJOS
Balasto iškrovimo būdai
transportinė padėtis | iškrovimas visu balasto prizmės pločiu |
iškrovimas į kelio vežės plot | iškrovimas į dvi vežės puses |
iškrovimas į tarpukelės puse | iškrovimas į „lauko" puse |
iškrovimas į kelio vežės vidurį iš tarpukelės pusės | iškrovimas į kelio vežės vidurį iš „lauko" pusės |
iškrovimas į kelio vežės vidurį ir išorę iš tarpukelės pusės | iškrovimas į kelio vežės vidurį ir išorę iš „lauko" pusės |
iškrovimas į tarpukelės puse ir į kelio vežės plotį | iškrovimas į kelio vežės plotį ir išorę iš „lauko" pusės |
iškrovimas į tarpukelės puse, kelio vežės vidurį iš tarpukelės pusės ir į „lauko" puse | iškrovimas į tarpukelės puse, kelio vežės vidurį iš „lauko" pusės ir į „lauko" puse |
iškrovimas į kelio vežės vidurį iš tarpukelės pusės ir į „lauko" puse | iškrovimas į tarpukelės puse ir į kelio vežės vidurį iš „lauko" pusės |
Veikimo schema po modernizacijos
Modernizuotų hoperių-dozatorių su cikline iškrova veikimo principas skiriasi nuo paprastu hoperių dozatorių tuo, kad galima porcijinė balasto iškrova bet kuriuo momentu.
Susisiekite su mumis jei turite papildomų klausimų
TEL. 8 5 267 05 65 El. paštas. info@tacentras.lt
facebook: UAB-Transporto-aptarnavimo-centras
Bendrais klausimaisTEL. +370 603 67 197
El. paštas. stanislav@tacentras.lt