Hoper dozotoriaus modernizavimas

VAGONO HOPER CNII–DVZ
IŠKROVIMO MECHANIZMO MODERNIZACIJA

Modernizacija skirta neištisinio (pertraukiamo) iškrovimo mechanizmo įrengimui hoperyje - dozatoriuje (dozuojamajame hoperyje), skirtam mechanizuotam kelio balasto medžiagų iškrovimui, jo dozavimui ir išlyginimui kelio vėžėje; taip pat balasto iškrovimo pertraukimui bet kuriuo metu, atliekant kelio rekonstrukciją, kapitalinį ir vidutinį remontą, vykdant kitus kelio darbus ir einamąją kelio priežiūrą.

Dozatoriaus pavaros mechanizmas užtikriną patikimą dozatoriaus fiksavimą transportinėje padėtyje, dozatoriaus nuleidimą į darbo padėtį iki nustatytos atžymos, atitinkančios faktinį dozatoriaus aukštį nuo bėgio galvutės paviršiaus.

Iškrovimo liukų pavaros mechanizmas užtikriną patikimą dangčių uždarymą, neleidžiantį išsipilti pervežamam kroviniui, ir pilną iškrovimo liuko angos atidarymą, iškraunant balastą. Mechanizmas turi fiksatorį, neleidžiantį savaime atsidaryti dangčiams, esant dozatoriui transportinėje padėtyje.

Hoperio - dozatoriaus darbinį oro vamzdynas komplektuotas maksimalaus slėgio vožtuvu Nr.ZMD, sureguliuotu oro slėgiui 0,6 MPa (6 kg/cm2).

Hoperio dozatoriaus mechanizmų valdymo papildomus pultus įrengti abiejose vagono pusėse. Valdymo pultai turi fiksatorius, neleidžiančius savaiminiam valdymo rankenų pasislinkimui pulte. Kiekvienas valdymo pultas turi pritvirtintas aiškinamąsias lenteles. Valdymo pultas įrengtas taip, kad dvejomis valdymo rankenomis būtų galima atidaryti vidinius liukų dangčius kiekviena atskirai. Išorinių liukų dangčiai taip pat atidaromi atskirai ir skirtingomis valdymo rankenomis.

Įrengiant hoperį - dozatorių, atliktas rėmo sustiprinimas.

PNEUMATINĖ SISTEMA

 Modernizuoto hoperio dozatoriaus pneumatinė sistema skiriasi nuo paprasto hoperio dozatoriaus pneumatinės sistemos dviem papildomais darbiniais cilindrais ir dviem papildomais valdymo kranais. Kiekvieno bunkerio iškrovimo anga valdoma atskirai, todėl yra galimybė valdyti visų keturių dangčių atidarymą atskirai po vieną Be to dangčių ir bunkerių rekonstrukcija leidžia vykdyti trumpalaikį balasto išpylimą tam tikrose vietose.

Valdymo kranai sumontuoti abiejose vagono pusėse, todėl galima valdyti balasto išpylimą iš abiejų hoperinio vagono pusių.
Kontroliuojant dozatoriaus pakėlimą - reguliuojant balasto išpylimą iškraunant, iš abiejų valdymo pulto pusių yra stoporai - fiksatoriai su skale, kad būtų galima dirbant sureguliuoti dozatorių pagal aukštį.

HOPERINIO VAGONO CNII-DVZ TECHNINĖS CHARAKTERISTIKOS PO MODERNIZACIJOS

Balasto iškrovimo būdai

transportinė padėtis   iškrovimas visu balasto prizmės pločiu
   
 iškrovimas į kelio vežės plot  iškrovimas į dvi vežės puses
   
 iškrovimas į tarpukelės puse  iškrovimas į „lauko" puse
   
 iškrovimas į kelio vežės vidurį iš tarpukelės pusės  iškrovimas į kelio vežės vidurį iš „lauko" pusės
   
iškrovimas į kelio vežės vidurį ir išorę iš tarpukelės pusės iškrovimas į kelio vežės vidurį ir išorę iš „lauko" pusės
iškrovimas į tarpukelės puse ir į kelio vežės plotį iškrovimas į kelio vežės plotį ir išorę iš „lauko" pusės
iškrovimas į tarpukelės puse, kelio vežės vidurį iš tarpukelės pusės ir į „lauko" puse iškrovimas į tarpukelės puse, kelio vežės vidurį iš „lauko" pusės ir į „lauko" puse
iškrovimas į kelio vežės vidurį iš tarpukelės pusės ir į „lauko" puse iškrovimas į tarpukelės puse ir į kelio vežės vidurį iš „lauko" pusės


Veikimo schema po modernizacijos

Modernizuotų hoperių-dozatorių su cikline iškrova veikimo principas skiriasi nuo paprastu hoperių dozatorių tuo, kad galima porcijinė balasto iškrova bet kuriuo momentu.

 

Susisiekite su mumis jei turite papildomų klausimų
TEL. 8 5 267 05 65    El. paštas. info@tacentras.lt

facebook: UAB-Transporto-aptarnavimo-centras

Bendrais klausimais
TEL. +370 603 67 197  
El. paštas. stanislav@tacentras.lt